Jag brukar inte  vara så avancerad när jag slår in presenter. Jag vill naturligtvis att det ska vara fint, men har inte tidigare tänkt på att göra det så annorlunda eller svårt. Oftast har inte tid funnits tyvärr. Men nu när mamma fyllde år satte jag mig och pysslade lite extra.

Först ut är denna påse. Jag har här använt en papperspåse som var smal och som jag fått stämplar sända i.
Jag har klätt fram- och baksida.
Det gröna bandet som är själva handtaget, är fastsatt via hål och tejp på baksidan.

Här är närbild på bilden jag gjort.
Texten är embossad och växten är stämplad med distress. Sen har jag färglagt med div. distresser.
Det vita bandet är knutet runt hela påsen.

I påsen låg jättefina tags som jag köpt till mamma.

Då jag hade köpt ett flertal stämplar (omonterade) samt tre embossingpulveraskar, ville jag ha något smidigt att leverera dem i. Jag hittade en bild på en hög ask med lock som jag sen gjorde. Mått räknade jag ut själv.

Fyra askar gjorde jag och klistrade fast. Sen klippte jag bort överflödigt papper som är stommen.
I samtliga askar lade jag vitt silkespapper både i botten men även som lock.

Det var kul att hitta på annorlunda presentinslagningar. Jag ska definitivt leta reda på fler annorlunda inslagningar. Det är jätteskoj att göra så det kommer jag att göra fler gånger. 🙂

Nu ska jag fortsätta med mitt beställningskort. 🙂

Ha det bra.
Kram