Idag har det varit dimmigt hela dagen. Typiskt höstväder.
Skulle pyssla massor idag. Börja med mina julkort, men när jag väl satt (efter att ha lagt in en massa nyheter i Scrapbutikenbloggen) kom jag ingenstans. Ingen inspiration. Bara trötthet. Det slutade med att jag gick och lade mig och läste lite istället tills jag somnade. Fick sova i Kalles säng eftersom Mysan låg i min.

Känner att jag har en lite jobbig period nu. Pluggandet är inte lika kul, men jag sköter det bra. Jag och läraren klaffar inte riktigt. Hon tycker att jag har för bråttom när jag gör övningar och jag försöker förklara att allt i övningarna inte ens står i basboken och då är det lite svårt att veta hur man ska göra övningen. Men det blir säkert bra.

Är väl lite nere annars också. Men försöker hålla mig positiv och göra det bästa av allt.

Fast jag har tagit lite foton idag. Och redigerat har jag också gjort, så lite har blivit gjort.
Här är ett av dem som jag tog idag. Färgerna fick jag förstärka lite. Det var betydligt gråare ute. Klicka på den så blir den större.

P1050405

Ikväll har jag varit och klippt mig. Jag och Kalle går numer till samma frisör. Hon är jättesnäll och go.
Det är skönt att vara nyfriserad. Man känner sig så mycket fräschare.

Imorgon ska jag följa med in till sta’n. På kvällen ska vi träffa Niklas och Sofie för att äta middag ute samt gå och lyssna på Adolphson & Falk. Det ska bli mysigt.

