Idag har det blivit lite pysslande.
Jag har pratat med mamma i telefon i tre timmar.
Tvättat undan allt har jag också gjort. Skönt att det är gjort.

Ikväll har Kalle beställt en Wacombräda. Den ska vi använda bl a till att lättare redigera foton, men kan användas till så mycket annat också.
Kalle ska åka och hämta den i affären i Göteborg på lördag. 🙂
Bamboo Product Photography

Och förutom den beställde han två hårddiskar som ska ersätta två andra som inte mår så bra.

Ikväll har vi även ätit lite ost och kex samt provat dansmattan som jag köpte via Tradera i slutet på juli i år. Den har legat och velat bli använd, men det har inte blivit av. Men nu så. Jag tyckte den var skoj, medan Kalle tyckte sådär. Jag tror inte att han fick in det rätta groovet riktigt. Det hade gärna kunnat få vara fler låtar, men det kanske finns billiga, begagnade spel att köpa nu när man har dansmattan. Kolla kan man ju alltid.
Och förutom att dansa och äta har jag beställt lite kuddfordral, dukar m m till julen.
Klicka på bilden för att se en större version.

Beställningscollage

Imorgon ska jag vara barnvakt till grannbarnet. Grannarna har beställt spån och när det ska levereras måste Hanna ta hand om det. Och det är klart att jag ställer upp och passar lille charmtrollet.
Förutom barnpassning tänkte jag att jag ska ta en maratongenomgång med Photoshop. Det blev inget med det idag. Men imorgon ska jag ta mig vidare i bildredigeringsvärlden.

Men nu blir det sängen.
Ha en bra tisdag.

