Ja, lite flitig känner jag mig nog allt idag.

Jag har beställt ett nytt Coop-kort eftersom det andra verkar ha avmagnetiserats.
Har därmed tagit mina kort och satt tillbaka i plånboken istället för att ha dem i mitt lilla silvriga kortetui, som ändå är till det.
Vill inte att fler kort ska bli avmagnetiserade.

Har även kopierat ett studieintyg samt gjort klart ansökan till A-kassan om deltidsstudier. Får posta det imorgon och sen hoppas att de godkänner det. Det handlar ju bara om 12 veckor, så man tycker ju att de gärna kunde få vara lite sjyssta (hur stavar man det ordet egentligen). 🙂

Sen har jag plockat undan och rensat här lite i pysselrummet. Fotoskrivaren har flyttats närmre mig och snart ska jag skriva ut lite foton jag redigerat i helgen.

Jag har ätit frukost. Det gjorde jag när jag steg upp när Kalle åkt. Jag var klarvaken och tyckte det var lika bra att få saker gjort. Nu däremot sitter jag och gäspar. Jag skulle nog behöva lite kaffe tror jag. Vi får se hur det blir med den saken.

Solen skiner och det verkar vara jätteskönt ute. Det blåser knappt något. En promenad idag kanske? Får se.

Nu ska jag ta itu med ett bröllopskort iallafall.

