Jag har mått skit idag. Inte alls kul. Har inte kunnat göra mycket och mått illa ovanpå all smärta.
Kalle kom hem lite tidigare för att jag mådde så dåligt. Det uppskattade jag.

Ikväll har det så smått blivit lite bättre och jag gick ut för att hämta posten. Det tog en stund, men det gick bra. På väg in kom jag på att jag sett att det kommit några japanska lyktor vid förrådet. Så när posten var lämnad gick vi ut och plockade de som kommit och som var fina. De har nu hamnat i min ”glaskupa” som jag köpt på Ilva. Det blir en så härlig färgkontrast och det känns så härligt höstigt. Dessutom kommer inte katterna åt dem p g a locket så de får ligga där ifred och bara vara fina. 🙂

GED_JapanskLykta

När den är full ska jag ta foto på den. Just nu är den fylld till ungefär en sjättedel. Men vi brukar få en hel del, så det dröjer nog inte länge förrän jag får njuta av de härliga oranga nyanserna.

