Idag har jag bara tagit det lugnt och vilat och pysslat. Jag har gjort om min gamla telåda helt så att den passar in i den stil jag vill skapa här hemma. Romantisk, lantlig stil.

Det tog några timmar att få till den. Men jag tycker att jag lyckades bra. Så nu står den framme. Jag är riktigt stolt över den, och det känns så bra.

Här är ett smakprov på den.

telada1blur

För fler bilder gå till pysselbloggen.

Och sen hade jag faktiskt tänkt ha en bild som jag lägger in när pysselbloggen är uppdaterad för den som vill gå in och kolla på det senaste jag pysslat ihop.Tanken är att man ska kunna klicka på bilden så kommer man dit i ett nytt fönster.

pysselbloggen-ar-uppdaterad

Snart blir det sängdags. Jag är ganska trött. Och duscha ska jag också göra innan jag går och lägger mig eftersom jag är så trött och frusen på mornarna.
Jag skulle behöva läsa det sista av kapitlet till föräldrautbildningen, men det får jag göra imorgon. Jag har inte så mycket kvar, så det är ingen brådska.

Sov gott & ha en underbar måndag.

