Idag har varit en annorlunda dag. Jag blev ensam på kundtjänst då de andra två var sjuka. Det har gått bra, men inte kul att sen själv få väldigt ont i magen. Men jag har försökt röra på mig så mycket jag klarat idag.
Dock har det blivit betydligt intensivare, vilket gjorde att jag kände att jag inte orkade jobba över. Så vi slutade vid 17-tiden för att åka till K-Rauta för att handla en ny spridare till kökskranen, för att sen åka och hämta mitt bokpaket.

Och jag lyckades idag med något jag brukar ha så svårt för, att hålla mig och inte förstöra en överraskning för Kalle. Jag hade beställt en Berglinbok till Kalle och jag lyckades hålla mig hela tiden. Gissa om jag var stolt. Han blev mycket överraskad och glad (av att döma av pussen jag fick). Så det var kul.

Det har snöat så otroligt mycket i eftermiddag, så nu är det flera cm snö igen här. Och jag som var så glad att det börjat töa. Men som det ser ut kan det nog töa imorgon. Bra. Jag vill ha vår nu.

Vi trivs jättebra i vårt ommöblerade vardagsrum. Det är så mysigt så. Vi trivs mycket bättre.

Och idag fick jag mitt första nummer av Digitalfoto för alla. Är det en bra tidning ska jag nog prenumerera på den. För några år sedan prenumererade jag på ett antal inredningstidningar, men jag tröttnade då det inte var vidare stor variation mellan dem samt att det med jämna mellanrum kommer ungefär samma reportage. Och eftersom mitt intresse för foto är mycket större nu tänkte jag prova på en fototidning.

Och jag fick även min Bok om digitalfotografi. Så nu i vår har jag tänkt läsa om det och lära mig massor så att jag kan bli en bättre fotograf.

Men nu ska jag mysa vidare här i vårt lilla vardagsrum.

Ha en fortsatt trevlig måndagkväll.

